Arn överraskade

Jag såg Arn - Tempelriddaren i Bergakungens VIP-salong i går, och jag är definitivt positivt överraskad! Jag hade väldigt låga (om några) förväntningar efter att ha läst otaliga elaka recensioner. Men det dåliga kom liksom aldrig. I stället fann jag mig djupt inne i historien om Arn och Cecilias öden och när filmen var över ville jag definitivt se tvåan - Riket Vid Vägens Slut (dessutom vill jag ha Cecilias hår...)!

The new Swedish movie - Arn - was better than most critics say, if you ask me. I had very low expectations but when the movie was over I found myself longing for number two (coming at the end of 2008). Definetely recommendable!

image1789

Comments
Postat av: Nilla

Jag tycker precis som du!
Ser fram emot nästa film!

Postat av: Hem och Lyckas Mia

Har tänkt se den och blir ju mer övertygad om att man bör göra det när jag läser ditt inlägg! kram

2008-01-20 @ 18:06:28
URL: http://hemochlycka.blogspot.com/
Postat av: Bettina

Mia: Gör det! Hur man än ser det; tycker du inte om den så har du åtminstone tagit del av lite svensk filmhistoria. :)

2008-01-21 @ 06:01:54
URL: http://favoriter.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail address:

URL:

Comment:

Trackback