En tallrik eller två..

Dessa vackra tallrikar från danska Lene Bjerre vill jag gärna ha några av! De skulle säkert göra sig väldigt bra på det mörkbetsade bordet vi har siktat in oss på. :-)

Flytten går efter skemat. Fjorton timmars arbete i går resulterade i att det nu endast finns småplock kvar i gamla lägenheten (skönt). Och det enda (!) som gått fel är att vi (läs jag) beräknade helt fel när jag bokade en sex-kubik (det var den sista de hade) till vår enochsextio säng. Den gick inte in, helt enkelt, så vi fick ta den på taket på kombin i stället. Fast det gick bra det med! Så i natt har vi sovit i ny lägenhet. Ja, d.v.s. maken har sovit - jag har slumrat. Fram till fyra, då gick jag upp och tog ett bad och hade lugnande samtal med katterna, som inte riktigt har tagit in alla nya intryck och dofter än.

Trevlig söndag på er!!

Lene Bjerre
Foto: Lene Bjerre Design

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail address:

URL:

Comment:

Trackback