Snyggt från Ceannis

Efter en snabbtur inom Ceannis hemsida, via norska Palma kom jag över en riktig liten godbit. Ja, fler egentligen men den jag talar om har jag letat efter länge nu. Toalettväskan man kan vika ut och hänga på dörren (eller varsomhelst man anser att det passar). Jag kan väl inte påstå att jag tittat överallt, det har jag inte eftersom jag helst kilar in och ut av butiker så fort det bara går. Jag hittade en på Åhlens, en svart enkel och tråkig som jag inte ansåg var värt 249 spänn. Men denna! Himla snygg, och just eftersom jag äntligen hittat en jag tycker om anar jag att den kostar en förmögenhet. Det är faktiskt en rätt typisk grej när jag skall shoppa. Att det blir dyrt, alltså. Toalettväskan jag talar om är för övrigt avbildat i första bilden i kollaget.

Har ni förresten hört att Ikea har ställt fram årets julprodukter redan? Oktober har knappt börjat och plötsligt är det jul! Det borde finnas en lag mot sånt! Fast frågan är om jag inte måste surfa runt lite, bara för att se om jag hittar fler som börjat. ;-)


Ceannis

Foto: Ceannis (kollage FF)


Comments
Postat av: Anneli

Kanonfin väska!! Jo, var och köpte lagehyllor på IKEA förra veckan och där var julen i full blom. Antar att det är nu man ska köpa sitt julpynt. När det börjar närma sig jul är det troligen slut.... men det kändes konstigt för när vi kom hem gick jag ut och plockade lite tomater!!
Trevlig helg!


Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail address:

URL:

Comment:

Trackback