Wroom

Jag har haft min första körlektion. Gud så läskigt! Att försöka få ihop det så man kopplar, startar, växlar och gasar på rätt sätt så motoren inte dör är svårt nog - men att hålla sig på högersidan... DET var inte lätt. Jag var säker på att jag skulle köra ihjäl de stackars kundvagnarna på Elgigantens parkering både en och två gånger. Avståndsbedömning är inte min grej! Dessutom, hur fan skall jag kunna komma upp i 110 km/t på motorvägen när jag tyckte att 10 km/t var löjligt fort på parkeringen? Svara mig på det, vill ni?

Fast jag är genial på att växla. Det är ändå nåt.

I övrigt är jag väldigt sugen på en
Eric Silva-ring just nu. Vacker eller hur? Hos Uncommon Goods finns den för USD 110, fast kolla in hans hemsida - han är en mästare på hantverk!

image1633
Foto: Uncommon Goods

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail address:

URL:

Comment:

Trackback