Nyheter från Arabia

Ett tag har jag letat efter stora ljuslyktor med små hål i, eftersom det blir så mysigt ljus av det. Och nu verkar det som om jag äntligen hittat vad jag sökt. Titta på dessa vackra nyheter från finska Arabia! Stjärnan heter Carambola och är (förstås) Heikki Orvolas design, i mitten finns Helmi som är designad av Heini Riitahuhta, och sist alltså Fire, där Nathalie Lahdenmäki står för designen.

I övrigt älskar jag den krittvita färgen på sistnämnda. Tänk att vitt - som inte ens får lov att definieras som en färg - kan ha så många nyanser. Frågar ni mig är ett hem fylld med olika vitt minst lika vackert och spännande som ett mer färgglatt!!
Arabia Finland
Foto: Arabia

Comments
Postat av: Ljuvligt hemma

Den i mitten föll mig otroligt mycket i smaken... så tack för tipset :)


Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail address:

URL:

Comment:

Trackback